Ga naar main content
oben-verhuuri-web-20.jpg

Hersteldienst en garantie

Vakmannen kunnen op ieder moment op ons rekenen, ook als gereedschap of bouwmachines hen even in de steek laten. Onze eigen hersteldienst beschikt over heel wat wisselstukken, vervangtoestellen en technische ervaring. Contacteer ons en we zoeken samen naar de gepaste oplossing!

Waarom voor ons kiezen?

+15.000 producten
+30 jaar ervaring
Alles op één plaats
Bespaar tijd
Eerlijk advies
Grote stock

Wij registreren de garantie voor jou

Door een gebrek aan tijd, vergeten vakmannen vaak hun garantie te registreren bij leveranciers van machines. Dit is nochtans een hele belangrijke stap voor als je eventuele defecten hebt aan je machine of toestel. Daarom dat wij dit gewoon voor jou doen.

Bij aankoop noteren we het serienummer van de machine en registreren we dit meteen bij de fabrikant. Op die manier geniet je steeds van jouw garantie op het toestel. Handig toch?

Kalibratie van meettoestellen

Een extra dienst die we aanbieden is het kalibreren van diverse laser- en meettoestellen: niveaumeters, theodolieten, waterpasdarmen, enzovoorts.

Onze kalibratiedienst beschikt over een uiterst professionele testbank om al deze toestellen af te stellen. Bovendien hebben onze technici enorm veel ervaring met kalibratie.

Zorg dus dat je steeds nauwkeurig te werk gaat door je meettoestellen en lasers op tijd binnen te brengen. Wij doen de rest!

Bouwmachine of gereedschap kopen?

De oplossing voor iedere vakman.
Ondertussen verkopen we meer dan 15.000 machines en gereedschappen.
We ontzorgen je en denken graag mee over je project of uitdaging.

Contacteer ons

Veelgestelde vragen

Alle toestellen die wij te koop aanbieden, kunnen door ons hersteld worden. Heeft u een toestel dat niet bij ons werd aangekocht maar wel tot ons assortiment behoord zullen wij dit ook herstellen.

Wij zullen bijna al uw toestellen kunnen repareren, echter zullen voor sommige toestellen onderdelen niet meer leverbaar zijn, of zijn deze zeer prijzig. Daarom zal onze technische dienst voor de duurdere herstellingen steeds eerst een bestek opstellen.
Mocht u een toestel hebben dat niet in ons assortiment zit zullen wij u een gelijkaardig toestel voorstellen.

Onze technische dienst zal in het bestek, voornamelijk bij de duurdere herstellingen, een omruilvoorstel toevoegen. Hierbij bieden wij u een nieuw toestel aan dat evenwaardig is aan uw toestel. Mocht u met geen van beide akkoord willen gaan, kan u het toestel laten vernietigen en zal er u een forfaitair bedrag afgerekend worden onder de noemer bestekkost.

Dit is afhankelijk van het merk van het toestel dat u heeft aangekocht. Onze technische dienst zal uw toestel steeds opsturen naar een externe hersteldienst van de leverancier indien garantie van toepassing is.

Geen probleem, wij zoeken deze voor u op wanneer u deze nodig heeft voor garantie.

Naargelang de aankoopdatum van uw toestel en de beschikbaarheid/aanbod van onze toestellen, kan u hiervan gebruikmaken.

Deze is sterk afhankelijk van verschillende factoren zoals er zijn: wat is het defect, zijn de wisselstukken op voorraad, is het een garantieherstelling bij de leverancier (extra transporttijd), drukte in planning enz. Bij afgifte van uw toestel kan onze technische dienst een inschatting geven als indicatie.

Van zodra uw toestel klaar is zullen wij u contacteren om het toestel af te halen. Hetzij per telefoon, mail of sms naargelang uw voorkeur.

Nadat wij u gecontacteerd hebben, zien wij graag u graag spoedig langskomen. Bent u niet in de gelegenheid om binnen de week langs te komen, gelieve contact op te nemen met onze technische dienst.